FAQ

Kuidas ma saan oma piletid? Kuidas ma saan oma piletid?
Kas teatrid on dress code? Kas teatrid on dress code?
Mis kell ma näidata üles? Mis kell ma näidata üles?
Mis juhtub, kui ma ei saa kasutada oma piletid? Mis juhtub, kui ma ei saa kasutada oma piletid?
Mida see tähendab, et minu piletid on taotluste esitamise? Mida see tähendab, et minu piletid on taotluste esitamise?
Kas mul on vaja ID kogudes minu pileteid? Kas mul on vaja ID kogudes minu pileteid?
Kas teil lisada ettetellimistasude? Kas teil lisada ettetellimistasude?
Mul on küsimus või kaebuse? Mul on küsimus või kaebuse?

Kuidas ma saan oma piletid?

Teil on vaja printida kviitungi / e-pileti (d), et me saadame teie e-posti aadressi, PDF dokument, ja sa pead tooma koopia koos soovitud sihtkohta. Siin tuleb vahetada maksekviitung / e-pileti (te) oma algse pileteid või näidata nõudmisel kviitungi / e-pileti (d) istungil aadress oma sündmus. On väga oluline, et te hoolikalt lugeda kõik andmed trükitakse teie kviitung / e-pileti (d).
Back to FAQ

Kas teatrid on dress code?

Tavaliselt ei ole riietus, elegantne ja vabaajarõivaste on hea, kui teised soovitused olemas. Palun lugege oma vautšeri / e-pileti (te) väga hoolikalt, nagu me siin mainitud ühtegi pukeutumissääntöjä et võiks kehtida broneeringu.
Back to FAQ

Mis kell ma näidata üles?

Soovitav on saabuda vahemikus 15 min. 30. min. enne. Palun lugege oma vautšeri / e-pileti (te) väga hoolikalt, nagu me siin mainida täpne kohtumise aega broneeringu.
Back to FAQ

Mis juhtub, kui ma ei saa kasutada oma piletid?

Tavaliselt pileteid ei saa tagastada, tühistatud või vahetatakse teiste kuupäevadel. Aga kui sa cant kasutada oma piletid me muidugi oma parima, et sind aidata. Palun võtke meiega ühendust läbi kontaktide lehel meie veebilehel. Siin me ka selgitada, kuidas peaks toimima, kui Te ei saa kasutada oma piletid. Pange tähele, et see võib võtta aega, et saada pileteid müüa edasi teiste klientide ja et seal on tühistamistasu meile ja meie kohalik esindaja / korraldaja kui meil õnnestub uuesti müüa või vahetada oma piletid.
Back to FAQ

Mida see tähendab, et minu piletid on taotluste esitamise?

Et teatud sündmuste, me peame broneering kinnitas saal või meie kohalik tarnija. See võtab tavaliselt vähem kui 48 tundi. Seda me nimetame "reservatsioon on nõudmisel". Kui broneering on kinnitatud koht või meie tarnija oma e-/ reisitšekkide saadetakse teie e-posti aadress ja makse valmib. Kui broneering on vähenenud koha või meie tarnija (tavaliselt sellepärast, et üritus on välja müüdud) me saadame sulle e-posti teile teatada broneering ei ole kinnitatud ja broneering tühistatakse. Kui broneering tühistatakse ning ei kinnitanud, ei ole raha on makstud ja makset ei lõpetatud.
Back to FAQ

Kas mul on vaja ID kogudes minu pileteid?

Mõnikord on vaja näidata nõudmiseni kehtiva pildiga ID kogudes oma piletid. Nii et olla kindel, et seal on mingeid probleeme või arusaamatusi koguda oma piletid palume kaasa võtta ka kehtiva pildi ID.
Back to FAQ

Kas teil lisada ettetellimistasude?

Meil on sageli odavam kui teised pilet agendid ja mõnikord isegi odavam kui saal ise. Seda seetõttu, et me oleme välismaal esindaja, ei müü kohapeal. Kuid siis eeldan, et broneerimistasu võiks kaasata pileti hind 10-25%, kui tellimus muusikal, teater või ooper. Kui tellimus jalgpalli piletid palun oota broneerimistasu vahel 10-50% ja võib-olla rohkem, kui mängus teil broneerida on mängu! Te peate meeles pidama siiski, et piletikassa sageli ei ole pileteid, kui palju sündmusi, on välja müüdud. Nii võite maksma tasu selles kohas, kuid siis on tagatud pilet enne kui kodust lahkuda ja ei pea muretsema väljamüüdud etendused ja mustal turul pileteid sageli palju kallim kui meie pilet hinnaga!
Back to FAQ

Mul on küsimus või kaebuse?

Kas teil on küsimusi või on ebatõenäoline juhul kaebuse, palun võtke meiega helpdesk@ticmate.com või leida meie telefoninumbreid all "KONTAKT" meie lehel. Pange tähele, et kõik kaebused tuleb saata meile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast sündmust / tour kuupäeva. Kui saame kaebuse 14 päeva jooksul alates sündmuse / tour kuupäeva ei saa me garanteerida, et saame sind aidata kuidagi!
Back to FAQ

English
Ticmate.ee


To cart